Uitleg uitnodigen klanten – UWV onderzoeken

U kunt makkelijk – en volledig AVG-proof – de gegevens van uw klanten importeren in het klantOK dashboard

Elke UWV klant in een Naar Werk of Werkfit Maken traject dient na afronding uitgenodigd te worden voor een tevredenheidsonderzoek. In naleving van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) is het erg belangrijk dat wij deze gegevens beveiligd van u ontvangen.

Een makkelijke en veilige oplossing is het importeren van de klantgegevens in ons klantOK dashboard.

Klanten uitnodigen

Er zijn in het dashboard 2 manieren om klanten te importeren (één voor één of meerdere tegelijk).

– Wilt u minder dan 5 klanten importeren? Dan raden wij “+Nieuwe deelnemer toevoegen” aan.
Meer dan 5 klanten tegelijk importeren? Gebruik dan “Deelnemers importeren“.

Met de functie “+ Nieuwe deelnemer toevoegen” kunt u deelnemers één voor één importeren

 

1. Ga naar www.klantok.nl/dashboard en log in

2. Klik op het betreffende onderzoek

3. Klik op “Deelnemers toevoegen”

4. Klik op 

5. Voer het e-mailadres van de betreffende klant in

6. Voor- en achternaam hoeft u niet in te vullen

7. Kies het bijbehorende traject bij “Niveau filtervraag” (kies hier: Werkfit of Naar Werk)

8. Klik op “Opslaan”

9. Herhaal dit voor alle klanten die u deze ronde wilt uitnodigen

10. Klik op  in de rode balk bovenaan

11. Klik op  om de klanten uit te nodigen voor het onderzoek

12. Vergeet niet om 4 tot 14 dagen na de uitnodiging kunt u een herinnering versturen; er verschijnt dan een button  (advies: na 5-8 dagen)

Wij controleren uw dashboard maandelijks. Mochten er nog uitnodigen en/of herinneringen open staan, versturen wij deze voor u.

Met de functie “Deelnemers importeren” kunt u in één keer meerdere deelnemers importeren.

 

1. Open een nieuw Excel-document

2. In kolom A voegt u de e-mailadressen toe en in kolom D geeft u aan welk traject de klant heeft afgerond. Gebruik hiervoor de volgende codes:

  • Naar Werk:    16052
  • Werkfit:          16053

Hieronder treft u een voorbeeld:

3. Staan er geen spaties of komma’s in het bestand? (U kunt dit gemakkelijk controleren met behulp van de zoekfunctie in Excel “Ctrl + F”)

4. Sla het bestand op als “.CSV (gescheiden door lijstscheidingstekens)”

5. Ga naar www.klantok.nl/dashboard en log in

6. Klik op het betreffende onderzoek

7. Klik op “Deelnemers toevoegen”

8. Klik op 

9. Klik op 

10. Selecteer het bestand dat u zojuist als .CSV heeft opgeslagen en klik op “Openen”

11. Klik op

12. Klik op  in de rode balk bovenaan

13. Klik op  om de klanten uit te nodigen voor het onderzoek

14. Vergeet niet om 4 tot 14 dagen na de uitnodiging een herinnering te sturen; er verschijnt dan een button  (advies: na 5-8 dagen)

Wij controleren uw dashboard maandelijks. Mochten er nog uitnodigen en/of herinneringen open staan, versturen wij deze voor u.

Kort & krachtig

Direct inzage

Advies & ervaring

Informatie & kosten

Wij sturen u graag vrijblijvend een kostenoverzicht met meer informatie over onze werkwijze toe.

 

 

Liever direct contact?

milou-mik

Milou Mik, projectmanager

 

Stuur een e-mail

A. Joachimikade 3d – Goes
Postbus 101 – 4460 AC Goes
info@klantok.nl | 0113-570062

    Onderzoek klantenOnderzoek medewerkersMaatwerk onderzoekGroene of Rode kaart

    Frisse blik / TerugblikPanelonderzoekRe-integratieOverige