Onderzoek klanten
Wij gaan bij het klantenonderzoek (klanttevredenheid en beleving) uit van drie pijlers die elke organisatie kenmerken: Mens, Proces en Product/Dienst. Op basis hiervan hebben wij een korte en krachtige (aanpasbare) vragenlijst ontwikkeld.
De gemiddelde mening van een klantgroep is belangrijk, maar dit geldt natuurlijk ook voor de mening van de afzonderlijke klant. U krijgt via het OK dashboard realtime inzicht in beide. Zo kunt u van een ontevreden klant een tevreden klant maken, maar ook op organisatieniveau verbeteringen doorvoeren om de klantbeleving te optimaliseren.
Wij zijn voorstander van het minimaal jaarlijks uitvoeren van dit onderzoek (in één keer alle klanten of enkele keren per jaar delen van de klantenpopulatie). Dit heeft zowel te maken met het eventueel publiceren van de tevredenheidscore als marketinginstrument, als met het feit dat signalen niet te laat opgemerkt dienen te worden.
Tarieven
Normaal
€1450
tot 500 uitnodigingen
tot 5 groepen
Groot
€2350
500 tot 2500 uitnodigingen
5 tot 20 groepen
Extra groot
€3350
2500 tot 7500 uitnodigingen
20 tot 50 groepen
Op maat
Vraag!
>7500 uitnodigingen
>50 groepen
Kort & krachtig
Direct inzage
Advies & ervaring
Liever direct contact?
Stuur een e-mail SMS/Bel/Whatsapp 06 2120 6966
Stationsplein 21 – Goes
Postbus 101 – 4460 AC Goes
info@klantok.nl | 0113-570062